اف تو موزیک - آهنگ های جدید

دانلود آهنگ جديد,دانلود آهنگ غمگين,دانلود فيلم ايراني,دانلود آهنگ شاد,دانلود فيلم جديد,دانلود فيلم خارجي

کانال تلگرام ما ما را از طريق کانال دنبال کنيد.
اگر تو در برابر هر بي عدالتي از خشم به لرزه مي افتي ؛ بدان که يکي از رفقاي من هستي(يکي مثل من هستي) .
یکشنبه 13 خرداد 1403
آهنگ دل نکن
آهنگ دریا بغلم کن|| پخش آنلاین بازديد : 999 مشاهده

تبليغات شما

دانلود آهنگ مهراد جم به نام غمت نباشه

متن آهنگ :

♠دلم میخواد با تو یه جای دورو که 
نباشه هیشکی خودت میدونی که
الهی کور بشه نبینه اونی که
عشق میون ما رو
اگه دلت بخواد بری نمیذارم اصلا عشقم زوریه نمیشه که از من
دل بکنی بری از همه تو سری ببین کار خدارو
غمت نباشه من عاشقتم حواست به عشقت باشه یکم کاریت نباشه تو فقط بخند با تو مجنونم
چشای تو منو برده تا عشق چیکار کردی انقد میخوامت زندگیمو زدم به نامت به تو مدیونم
غمت نباشه من عاشقتم حواست به عشقت باشه یکم کاریت نباشه تو فقط بخند با تو مجنونم
چشای تو منو برده تا عشق چیکار کردی انقد میخوامت زندگیمو زدم به نامت به تو مدیونم
از تو دور بمونه چشای بد اون نگات همه رو دیوونه کرد ضربان دلم با تو رو صد
نفسم میره واست جایی رفتی زود برگرد ...
غمت نباشه من عاشقتم حواست به عشقت باشه یکم کاریت نباشه تو فقط بخند با تو مجنونم
چشای تو منو برده تا عشق چیکار کردی انقد میخوامت زندگیمو زدم به نامت به تو مدیونم
غمت نباشه من عاشقتم حواست به عشقت باشه یکم کاریت نباشه تو فقط بخند با تو مجنونم
چشای تو منو برده تا عشق چیکار کردی انقد میخوامت زندگیمو زدم به نامت به تو مدیونم♣

 

کیفیت 320
فرمت : mp3
وب سایت : www.f2muzic.ir
ديدگاه کاربران
    • ديدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تاييد توسط مديران سايت منتشر خواهد شد.
    • ديدگاهي که به غير از زبان فارسي يا غير مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.
کد امنیتی رفرش
?

دسته بندي

آرشيو

ّ
درخواست آهنگ مجاز

آهنگ مورد نياز خود را درخواست کنيد.

تبليغات بنري
محل تبليغات شما محل تبليغات شما
مطالب
کدهاي اختصاصي
تبليغات متني