اف تو موزیک - آهنگ های جدید

دانلود آهنگ جديد,دانلود آهنگ غمگين,دانلود فيلم ايراني,دانلود آهنگ شاد,دانلود فيلم جديد,دانلود فيلم خارجي

کانال تلگرام ما ما را از طريق کانال دنبال کنيد.
اگر تو در برابر هر بي عدالتي از خشم به لرزه مي افتي ؛ بدان که يکي از رفقاي من هستي(يکي مثل من هستي) .
دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
آهنگ دل نکن
آهنگ دریا بغلم کن|| پخش آنلاین بازديد : 999 مشاهده

تبليغات شما

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده به نام مرور خاطرات

متن آهنگ :

♣توی تک تک لحظه هام
به فکرتم عزیزم
نذار همه دردامو
من تو خودم بریزم
پای همه رفتارات اون کارات آخه من موندم خوب گوش بکن این دفعه این آهنگو واسه تو خوندم
تک و تنها توی این اتاق من حوصلم هی سر میره دستام بی اختیار هی سمت این گوشی میره
میدونی بعد تو من بدون تو صد بار مردم آخه این همه راه رو واسه چشمات بگو کی میره
شبا با مرور خاطرات تو صبح میشه از این علاقه مگه سر سوزنی کم میشه
از وقتی رفتی تنهایی واسه من بی حد شد چی شد این آدم ساده تو دل تو مرتد شد
شبا با مرور خاطرات تو صبح میشه از این علاقه مگه سر سوزنی کم میشه
از وقتی رفتی تنهایی واسه من بی حد شد چی شد این آدم ساده تو دل تو مرتد شد
تک و تنها توی این اتاق من حوصلم هی سر میره دستام بی اختیار هی سمت این گوشی میره
میدونی بعد تو من بدون تو صد بار مردم آخه این همه راه رو واسه چشمات بگو کی میره
شبا با مرور خاطرات تو صبح میشه از این علاقه مگه سر سوزنی کم میشه
از وقتی رفتی تنهایی واسه من بی حد شد چی شد این آدم ساده تو دل تو مرتد شد
شبا با مرور خاطرات تو صبح میشه از این علاقه مگه سر سوزنی کم میشه
از وقتی رفتی تنهایی واسه من بی حد شد چی شد این آدم ساده تو دل تو مرتد شد♠

کیفیت:320
فرمت :mp3
سایت : www.f2muzic.ir
ديدگاه کاربران
    • ديدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تاييد توسط مديران سايت منتشر خواهد شد.
    • ديدگاهي که به غير از زبان فارسي يا غير مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.
کد امنیتی رفرش
?

دسته بندي

آرشيو

ّ
درخواست آهنگ مجاز

آهنگ مورد نياز خود را درخواست کنيد.

تبليغات بنري
محل تبليغات شما محل تبليغات شما
مطالب
کدهاي اختصاصي
تبليغات متني