اف تو موزیک - آهنگ های جدید

دانلود آهنگ جديد,دانلود آهنگ غمگين,دانلود فيلم ايراني,دانلود آهنگ شاد,دانلود فيلم جديد,دانلود فيلم خارجي

کانال تلگرام ما ما را از طريق کانال دنبال کنيد.
اگر تو در برابر هر بي عدالتي از خشم به لرزه مي افتي ؛ بدان که يکي از رفقاي من هستي(يکي مثل من هستي) .
یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
آهنگ دل نکن
آهنگ دریا بغلم کن|| پخش آنلاین بازديد : 999 مشاهده

تبليغات شما

دانلود آهنگ مهراد جم به نام دلمو بردی

متن آهنگ :

♣آخه نباشی دلم میگیره
دلم بد به دل تو گیره
بدجوری کردی تو اسیرش
افتاده تو دام تو نمیره
گیر داده قلبم به دلت تو با ما چیکار داری
هوایی میکنی منو مگه مهره مار داری
کوتاه نمیای و با چشات منو هوایی میکنی زیاد
از اون شبی که خوابتو دیدم خواب به این چشا نمیاد
تو دلمو بردی از قصد به دلت گیر داده قلبم
امشب جمعمون جمعه همه عاشقا دورمون هستن
تو دلمو بردی از قصد به دلت گیر داده قلبم
امشب جمعمون جمعه همه عاشقا دورمون هستن
میخورم غمتو هرچی بخوامت کمه خب
یه کاری کردی با من که دلم از همه زده شد
تو دلمو بردی از قصد به دلت گیر داده قلبم
امشب جمعمون جمعه همه عاشقا دورمون هستن
تو دلمو بردی از قصد به دلت گیر داده قلبم
امشب جمعمون جمعه همه عاشقا دورمون هستن♥

کیفیت:320
فرمت :mp3
سایت : www.f2muzic.ir
ديدگاه کاربران
    • ديدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تاييد توسط مديران سايت منتشر خواهد شد.
    • ديدگاهي که به غير از زبان فارسي يا غير مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.
کد امنیتی رفرش
?

دسته بندي

آرشيو

ّ
درخواست آهنگ مجاز

آهنگ مورد نياز خود را درخواست کنيد.

تبليغات بنري
محل تبليغات شما محل تبليغات شما
مطالب
کدهاي اختصاصي
تبليغات متني