اف تو موزیک - آهنگ های جدید

دانلود آهنگ جديد,دانلود آهنگ غمگين,دانلود فيلم ايراني,دانلود آهنگ شاد,دانلود فيلم جديد,دانلود فيلم خارجي

کانال تلگرام ما ما را از طريق کانال دنبال کنيد.
اگر تو در برابر هر بي عدالتي از خشم به لرزه مي افتي ؛ بدان که يکي از رفقاي من هستي(يکي مثل من هستي) .
یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
آهنگ دل نکن
آهنگ دریا بغلم کن|| پخش آنلاین بازديد : 999 مشاهده

تبليغات شما

دانلود آهنگ مهراد جم به نام هواییتم

متن آهنگ :

♥داره بارون میزنه نم نم خیابونا چه سردن
دارم از اون کوچه رد میشم که تورو توش گمت کردم

خالیه دستم منو ببین چه خستم وای اگه نباشی میگیره نفسم
من هواییتم خودت میدونی بی شک خسته ام

بی شک ولی صبحا به امید تو از خواب پا میشم
زدی آتیشم آره دارم دور میشم من هواییتم هی

فقط مال من بودی قبلا دور شدی ازم کم کم

پس گرفتی دلتو از من وای به حالت قلبم
من هواییتم خودت میدونی بی شک خسته ام

بی شک ولی صبحا به امید تو از خواب پا میشم
زدی آتیشم آره دارم دور میشم من هواییتم هی

بی شک ولی صبحا به امید تو از خواب پا میشم
زدی آتیشم آره دارم دور میشم من هواییتم هی♠

ديدگاه کاربران
    • ديدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تاييد توسط مديران سايت منتشر خواهد شد.
    • ديدگاهي که به غير از زبان فارسي يا غير مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.
کد امنیتی رفرش
دانلود ریمیکس آهنگ + اورجینال (دلدار موزیک)
1400/12/20 ساعت 23:42
وب سايت کاربر

با سلام و احترام خدمت شما دوست گرامی وب زیبایی دارید و مطالبتون هم زیباست ، امیدوارم هر روز بیشتر از دیروزتون پیشرفت کنید و بازدیدهاتون ده ها برابر بشه ، امیدوارم شما هم به وب بنده سر بزنید http://music.5kb.ir

سینما در ماشین با ایرانتیک
1399/03/13 ساعت 0:06
وب سايت کاربر

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.

?

دسته بندي

آرشيو

ّ
درخواست آهنگ مجاز

آهنگ مورد نياز خود را درخواست کنيد.

تبليغات بنري
محل تبليغات شما محل تبليغات شما
مطالب
کدهاي اختصاصي
تبليغات متني