اف تو موزیک - آهنگ های جدید

دانلود آهنگ جديد,دانلود آهنگ غمگين,دانلود فيلم ايراني,دانلود آهنگ شاد,دانلود فيلم جديد,دانلود فيلم خارجي

کانال تلگرام ما ما را از طريق کانال دنبال کنيد.
اگر تو در برابر هر بي عدالتي از خشم به لرزه مي افتي ؛ بدان که يکي از رفقاي من هستي(يکي مثل من هستي) .
دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
آهنگ دل نکن
آهنگ دریا بغلم کن|| پخش آنلاین بازديد : 999 مشاهده

تبليغات شما

دانلود آهنگ محسن یگانه به نام دریابم

متن آهنگ :

♠دریابم یکم این منه راضی به کم باش
عذابم بده من محاله چیزی بگم
باش برنجون منو این منه بی گناهو
بکش به زنجیر عشق این دل سر به راهو
چشات که سمت من نیست حال خوشی ندارم
اگه بذاری بری که وای به روزگارم
وای خدا تو ببین حال خراب چشاش 
منو میکشه میبره انگار سرابه چشاش
کم نگام میکنه اما کمشم خوبه 
تو چشاش غم هست اما غمشم خوبه
وای خدا تو ببین حال خراب چشاش
میشه گمراهم کنه انگار سرابه چشاش
کم نگام میکنه اما کمشم خوبه 
تو چشاش غم هست اما غمشم خوبه
دست تو دستم بذار چشم ازم برندار 
باش تو دنیای من بمون خوب و بدش پای من
صاف ساده مهربون آره اینجوری با من بمون 
رد نشو آسون ازم نرو رو برنگردون ازم
آخه چشات که سمت من نیست حال خوشی ندارم
اگه بذاری بری که وای به روزگارم
وای خدا تو ببین حال خراب چشاش 
منو میکشه میبره انگار سرابه چشاش
کم نگام میکنه اما کمشم خوبه 
تو چشاش غم هست اما غمشم خوبه
وای خدا تو ببین حال خراب چشاش
میشه گمراهم کنه انگار سرابه چشاش
کم نگام میکنه اما کمشم خوبه 
تو چشاش غم هست اما غمشم خوبه♠

 

 

کیفیت 320
فرمت : mp3
وب سایت : www.f2muzic.ir
ديدگاه کاربران
    • ديدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تاييد توسط مديران سايت منتشر خواهد شد.
    • ديدگاهي که به غير از زبان فارسي يا غير مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.
کد امنیتی رفرش
?

دسته بندي

آرشيو

ّ
درخواست آهنگ مجاز

آهنگ مورد نياز خود را درخواست کنيد.

تبليغات بنري
محل تبليغات شما محل تبليغات شما
مطالب
کدهاي اختصاصي
تبليغات متني